Класному керівникові

                     Правила техніки безпеки 

          Щоб комфортно користуватися електропобутовими приладами, слід суворо дотримуватися правил пожежної безпеки. Насамперед слід запамятати, що забороняється:  
- вмикати  одночасно в одну розетку кілька пристроїв;
 - користуватися власноруч виготовленими електрообігрівальними приладами;
 - пошкодженими вимикачами, розетками;
 - перевантажувати електричну мережу. 
Нагрівальні прилади встановлюйте лише на негорючі підставки.
Не ставте на проводи важкі предмети.
Несправності у роботі електроприладів повинен усувати лише спеціаліст. Служба порятунку  - 101




******************************************************
*******    Раціональний підхід до обліку відвідування учнями уроків. Нормативно - правові питання

Ведення обліку здійснюють на підставі таких основних документів:
1."Інструкція з обліку дітей і підлітків  шкільного віку", затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2000 №646:
"п.15. Учні, які тимчасово не відвідували загальноосвітній навчальний заклад, подают медичну довідку чи письмове пояснення батьків або осіб, які їх замінюють, про причину відсутності на уроках. Довідки та пояснення зберігаються в особовій справі учня протягом року."
                
2. Наказ МОН України від 04.09.2003 №595" Про вдосконалення постійного контролю за навчанням і вихованням дітей":
"1.2.2. На кожному уроці контролювати відвідування учнями навчальних занять;
1.2.3.З'ясовувати причини відсутності учнів на заняттях, інформувати батьків".
        На підставі названих документів потрібно виготовити папку - файлоутримувач і зберігати поруч з особовими справами учнів.
         Відсутність учня(учениці) в школі позначається:
* синім кольором - відсутність за хворобою;
*зеленим кольором - відсутність з поважної причини;
*червоним кольором - відсутність без поважних причин, довідки немає.

*********************************************************************************



Батьківські збори: Дітей виховують батьки. А батьків?
Мета: виявити позитивний досвід сімейного виховання; обговорити проблеми виховання.
                                                          Ні від кого не залежить, якими народжуються 
                                                           діти, а виховання нам під силу.

                                                                                                               Плутарх


                                                          Дитина – рентгенівський знімок сімї.

                                                                                                               Макаренко

Класний керівник.
            Людина народжується для того, щоб залишити по собі вічний слід. Ви, шановні батьки, живете для того, щоб відобразити себе у сині чи доньці. У цьому сенс життя. Ви уповноважені суспільством виховати майбутніх громадян України і несете відповідальність перед суспільством. І на цьому заснований ваш батьківський авторитет. А справжня мудрість батька і матері дати дитині щастя. Не думайте,  дитинство – що все так просто, що це ідеальний світ. А дитинство потрібно зрозуміти.
          Є у Достоєвського такі слова: увійдемо до залу суду з думкою про те, що ми винні. І найбільше горе для батьків, коли дитина виростає недоброю дитиною. А  вашу дитину виховує кожна хвилина життя, кожний куточок землі, кожний крок, слово, справа.
           Дитина – це дзеркало життя своїх батьків. Покращуючи себе, можна допомогти дитині. Незважаючи на надмірну зайнятість, батьки повинні знайти хоч півгодини для спілкування.
           Отже, виховання дітей починається з виховання батьків. Виховання батьків передбачає допомогу  їм у вихованні дітей. Важливо, щоб батьки і педагоги  були партнерами.
           Батькам потрібно вчити слухняності дитину,  виховувати  відповідальність.  І один із методів  -  це особистий приклад.

           Обовязки  батьків щодо виховання  дітей добре висвітлені у ст.150 Сімейного Кодексу  України.                                 


*********************************************************************************

*********************************************************************************

                   
                              Анкета для дітей

1. Чи сподобалось тобі вчитись у твоєму класі?
2. Які предмети тобі подобаються?
3. Чи хочеться тобі вчитися?
4. Щоб ти побажав першій вчительці?
5. З ким ти скоріше поділишся своїм секретом: з мамою чи татом?
6. Які свята у своїй родині ти любиш?
7. Скільки часу ти тратиш на виконня уроків?
8. Чим тобі подобається займатися на уроках?
9. Щоб ти хотів побажати вчителеві і якому?


                                  Анкета для батьків

1. Що змінилося у вашій дитині останнім часом?
2. Як поводиться дитина вдома?
3. Чи виявляє самостійність?
4. Чи розмовляєте ви з дитиною з питань статевого дозрівання?
5. Яку допомогу ви можете надати класу, щоб життя вашої дитини в цьому класі було цікавим?
6. Скільки часу тратить ваша дитина на виконання домашніх завдань?
7. Яку книгу читає в даний момент?
8. Чи є у дитини таємниці від вас?

****************************



Батьківські збори на тему: Роль батьків у вихованні дитини.

Завдання. Ознайомити батьків з результатами аналізу навчальної діяльності учнів класу. Причини навчальних невдач школярів. Досягнення учнів.

                                              План
1. Міні-лекція.
2.Аналіз уроків з різних предметів (виступи вчителів - предметників). Результати аналізу.
3.Режим роботи навчального закладу.
4.Різне.

          Батьківська мудрість є духовним надбанням дітей. У сім'ї однаково важлива роль належить як батькові так і матері. "Які мама і тато, таке й дитятко". Спочатку є тільки любов. Мама найкраща, найдобріша. Батько - найдущий, найсміливіший. І у дитини свій власний погляд. Дітей повинні виховувати як мати так і батько. Мати - перший педагог, від кого розпочався родовід. Справжня мати нічого не пошкодує. Результати материнського виховання залишаються на всеа  життя. Але в любові до дитини треба мати міру.
           Добре виховувати дітей - моральний і конституційний обов'язок батька і матері.За виховання вони відповідають перед суспільством. Дитину треба вчити, що вона живе не в пустелі, а серед людей.
          Ще Сухомлинський прагнув, щоб кожний вихованець пережив як радість, так і горе, прикрощі іншої людини. Чим бі
льше дитина турбується про інших, тим добріше є її серце.Тим
чуйніше серце до товариша і до батьків.
Не можна приховувати від дітей і похмурі сторони життя. Нехай діти знають, що в житті є не тільки радість, а й горе. І горе інших входить в серце дитини. Якщо роки дитинства споживацькі, дитина виростає глухою до людей, егоїстична.
           Пам'ятайте! Вашу дитину виховують кожна хвилина життя, кожний куточок землі, кожний крок, слово, справа з якою дитина стикається ніби випадково.
  Анкета (див. анкету для батьків).
           Бути батьком чи матір'ю не професія. І навіть не обов'язок у звичному розумінні слова. Це природна потреба, це щастя. І водночас велика відповідальність.
          Отже, сімейна радість створюється у надрах самої cім'ї.
 

Комментариев нет:

Отправить комментарий