суббота, 5 марта 2016 г.

Оцінювання проектної діяльності.

          Будь - яка  робота  з  учнями має бути особистісно зорієнтованою. Робота вчителя  біології з формування здоров'язберігаючих компетентностей шляхом упровадження проектної діяльності в навчально - виховний процес не  тільки стимулює пізнавальну активність учнів, а й сприяє самостійній пошуковій діяльності.
          Уміння користуватися методом проектів  - показник високої кваліфікації учителя, його прогресивної методики  навчання й розвитку учнів. Недарма ці технології відносять до технологій  XXI століття, які передбачають насамперед уміння адаптуватися до мінливих умов життя людини інформаційного суспільства. Позиція вчителя має бути прихованою, такою, що дає простір для самостійності учнів. Це має бути вчитель - координатор, експерт.
         В роботі за методом навчальних проектів акцент потрібно  робити не на тому, що вийшло в результаті спільних  зусиль учня  й учителя, а на тому, яким шляхом було досягнуто результат. Якщо учень зуміє впоратися з роботою над проектом, можна сподіватися, що в справжньому дорослому житті він виявиться більш пристосованим до мінливих умов життя.

Комментариев нет:

Отправить комментарий